Zavod
Ivana Cankarja je v začetku oktobra razpisal natečaj za celostno grafično
podobo (CGP) blagovne znamke Vrhnika. Na razpis je prispelo kar 24 predlogov,
ki jih je pripravilo 16 oblikovalcev. Vsak od predlogov je zanimiv in edinstven,
vendar je bil na koncu lahko izbran le en sam, seveda.
8-članska
komisija, sestavljena iz raznolikih profilov, resnično ni imela lahkega dela.
Izmed vseh prejetih idej je najprej izbrala tri finaliste, v začetku decembra
pa še končno zmagovalno rešitev, ki sta jo oblikovala domačin Ivor
Bogunić in Tomaž Apohal iz komunikacijske agencije Yootree. Člani
komisije so bili v odločitvi soglasni, saj menijo, da je predlog najustreznejši
tako konceptualno kot vsebinsko, obenem pa ponuja tudi številne možnosti
aplikacije.
Izbrana idejna rešitev predstavlja stilizirano
obliko reke Ljubljanice in pisane črke 'v'. Ljubljanica, zelena
lepotica, je znana tudi kot reka sedmerih imen, ki večkrat ponikne in se nato
zopet prikaže na površju, kar je ponazorjeno tudi v logotipu. Barva
le-tega se nanaša na naravno bogastvo območja Vrhnike. Izbrana tipografija
predloga izvira iz antičnega obdobja, s čimer ponazarja dolgo tradicijo Vrhnike
in njeno bogato kulturno dediščino. Elegantna in berljiva serifna tipografija,
ki se uporablja v literaturi, ponazarja kulturni karakter mesta in velikana
slovenske literature, Ivana Cankarja.
Vrhnika je pozornosti vredna turistična destinacija Slovenije, vedno bolj
obiskana in prepoznana. Kot taka si nedvomno zasluži to novo pridobljeno in
izbrano celostno grafično podobo, s katero bo lahko komunicirala svojo
edinstveno identiteto in se ločila od konkurenčnih destinacij in turističnih
blagovnih znamk. Izbrana podoba pa ne bo uporabljena samo v namene turistične
promocije. Namen je, da se uporablja tudi za vse aktivnosti na področjih
kulture, gospodarstva in športa na območju občine oz. destinacije Vrhnika.