Spletni
portal Visit Vrhnika je od začetka svojega delovanja, 15. decembra 2014,
zabeležil že 45.000 ogledov. Povprečna dolžina posameznega obiska traja 3
minute in pol, obiskovalci pa si v povprečju ogledajo 4,5 strani. To kaže, da
so portal spletni uporabniki dobro sprejeli ter da se radi vračajo in
preverjajo vsebine na strani (dobra tretjina uporabnikov portal redno
pregleduje).
Številke
so več kot spodbudne in na Zavodu Ivana Cankarja Vrhnika, kjer upravljajo in
urejajo portal, upajo, da bo stran Visit Vrhnika po novem v kraj privabila še
več obiskovalcev in turistov. Od prejšnjega tedna namreč deluje tudi angleška
različica spletne strani, ki je namenjena tuje govorečim posameznikom, ki bi
radi izvedeli več o Vrhniki, kaj lahko tu vidijo in doživijo, kje se nastanijo in kaj dobrega pojedo. Torej vse, kar
bi radi obiskovalci in turisti izvedeli o Vrhniki, preden jo obiščejo. Vsebina
portala se bo še naprej dopolnjevala, ostajala aktualna ter obiskovalce in
turiste vabila na izlet ali počitnice na Vrhniko.