SISI
Show menu

Vrhnika ima novo podobo

7. 12. 2016

Zavod Ivana Cankarja je v začetku oktobra razpisal natečaj za celostno grafično podobo (CGP) blagovne znamke Vrhnika. Na razpis je prispelo kar 24 predlogov, ki jih je pripravilo 16 oblikovalcev. Vsak od predlogov je zanimiv in edinstven, vendar je bil na koncu lahko izbran le en sam, seveda. 

8-članska komisija, sestavljena iz raznolikih profilov, resnično ni imela lahkega dela. Izmed vseh prejetih idej je najprej izbrala tri finaliste, v začetku decembra pa še končno zmagovalno rešitev, ki sta jo oblikovala domačin Ivor Bogunić in Tomaž Apohal iz komunikacijske agencije Yootree. Člani komisije so bili v odločitvi soglasni, saj menijo, da je predlog najustreznejši tako konceptualno kot vsebinsko, obenem pa ponuja tudi številne možnosti aplikacije.


Izbrana idejna rešitev predstavlja stilizirano obliko reke Ljubljanice in pisane črke 'v'.  Ljubljanica, zelena lepotica, je znana tudi kot reka sedmerih imen, ki večkrat ponikne in se nato zopet prikaže na površju, kar je ponazorjeno tudi v logotipu. Barva le-tega se nanaša na naravno bogastvo območja Vrhnike. Izbrana tipografija predloga izvira iz antičnega obdobja, s čimer ponazarja dolgo tradicijo Vrhnike in njeno bogato kulturno dediščino. Elegantna in berljiva serifna tipografija, ki se uporablja v literaturi, ponazarja kulturni karakter mesta in velikana slovenske literature, Ivana Cankarja.


Vrhnika je pozornosti vredna turistična destinacija Slovenije, vedno bolj obiskana in prepoznana. Kot taka si nedvomno zasluži to novo pridobljeno in izbrano celostno grafično podobo, s katero bo lahko komunicirala svojo edinstveno identiteto in se ločila od konkurenčnih destinacij in turističnih blagovnih znamk. Izbrana podoba pa ne bo uporabljena samo v namene turistične promocije. Namen je, da se uporablja tudi za vse aktivnosti na področjih kulture, gospodarstva in športa na območju občine oz. destinacije Vrhnika.