SISI
Show menu

Preko 100.000 ogledov v osmih mesecih

12. 8. 2015

Spletni portal Visit Vrhnika je v manj kot osmih mesecih delovanja zabeležil že preko 100.000 ogledov. Povprečna dolžina posameznega obiska traja 2 minuti in pol, obiskovalci pa si v povprečju ogledajo 3,5 strani. Dobra tretjina uporabnikov portal redno pregleduje. Večina obiskovalcev najde spletno stran neposredno preko iskalnika Google. Dve tretjini uporabnikov si stran ogleda preko osebnega računalnika, dve tretjini pa preko mobilnega telefona in tablice. Odkar je stran prevedena tudi v angleščino, se povečuje delež ogledov iz tujine, največ jih je iz ZDA, Italije, Hrvaške in (presenetljivo) Kitajske.

Vendar se na Zavodu Ivana Cankarja, ki upravlja spletno stran, zavedajo, da ni pomembna le kvantiteta, ampak predvsem kvaliteta. Tako so lahko upravičeno ponosni, da je Primož Žižek, direktor podjetja E-laborat, ki je bil pred kratkim član strokovne komisije Dnevnikove izvidnice, o njej zapisal:

»Visit Vrhnika je spletno mesto, na katero so lahko turistični delavci na Vrhniki upravičeno ponosni. Pravi balzam za izvidničarje. Spletno mesto je dokaz, da z nekaj znanja, občutka in pravilno zastavljenih procesov turistični cilj na spletu pridobi odličen konkurenčni položaj in spletno orodje, ki k turizmu prispeva in ne narobe. Upravljalci so skupaj z izvajalcem očitno premislili namen in cilje spletnega nastopa. Z dobro mero poznavanja trendov e-trženja na področju turizma in dobro izvedbeno strategijo je Vrhnika ustvarila sodobno, enostavno, informacijsko logično e-orodje, ki je za slovenske razmere presežek. Rezultat je očiten: pregledna stran, dobra uporabniška izkušnja, na vizualizaciji temelječe pripovedovanje zgodb, smiselna priporočila, ideje za oddih, zanimivosti in tako dalje. Navduši logičen informacijski tok in naracija na spletnem mestu, ki ni le sama sebi namen, temveč resnično komunicira z obiskovalci. Skratka, spletni nastop turista povleče v imaginarni svet možnosti, ki jih ponuja turistični cilj, in to je tisto, kar je naloga destinacijskih spletnih mest v procesu pozicioniranja in trženja turistične ponudbe nekega turističnega cilja. Ker je poletje in je vroče, bi bilo poudarjanje možnih izboljšav, ob tako dobri celoviti izkušnji s spletnim mestom, povsem odveč. Lahko končam samo s spoznanjem, da sem po pregledu številnih nedomišljenih, površnih, premalo sistematično načrtovanih, izvedenih in upravljanih spletnih nastopov spletno mesto Visit Vrhnika doživel kot prijetno presenečenje. Čestitke odgovornim.«