SISI
Show menu

Vrhnika na svetovni razstavi EXPO

6. 8. 2015
Na svetovni razstavi Expo v Milanu se je v drugi polovici julija predstavljal tudi vrhniški turizem. Na sejmu, kjer sta v okviru slovenskega paviljona, aktivno sodelovali predstavnici ZIC Vrhnika, je bilo veliko zanimanja za Vrhniko, predvsem kot enodnevno destinacijo ob obisku prestolnice.

Vrhnika se je predstavljala klasično, z večjezičnimi turističnimi brošurami in z osebnim pristopom do mimoidočih. V senci tehnološko dovršenih paviljonov z neštetimi plazmami, zasloni občutljivimi na dotik ter gromozanskimi videoprojekcijami se je kmalu izkazalo, da je osebni nagovor še vedno najučinkovitejši. Nekatere države se sploh niso predstavljale kot turistične destinacije, pač pa so promovirale samo svoje vrhunske tehnološke dosežke. Prav tako večina paviljonov ni imela turističnih materialov v obliki papirja. Vrhniške brošure so zato obiskovalci pobirali kot za stavo in upamo, da bodo nekateri od njih nekoč obiskali Slovenijo in tudi Vrhniko. Vrhnika se je predstavljala kot zelena destinacija na pragu Ljubljane, ki premore veliko zgodovinskih in naravnih znamenitosti ter dobre kulinarike. Dodati velja, da je udeležba na tovrstnih dogodkih zelo dobrodošla, kajti obiskovalci niso že predhodno nasičeni s turističnimi informacijami in so zato dojemljivejši za nove destinacije.

Sicer pa se na svetovni razstavi Expo Milano 2015 med 1. majem in 31. oktobrom predstavljalo 142 držav, med drugim tudi Slovenija. Expo poteka vsakih pet let v drugi državi z vedno drugo aktualno temo. Tema tokratne svetovne razstave je hrana in poteka pod sloganom »Feeding the Planet, Energy for Life« oz. »Hrana za planet, energija za življenje«. Pomen svetovne razstave v Milanu je za Slovenijo še toliko večji, saj je dogajanje prvič v zgodovini svetovnih razstav postavljeno v njeno neposredno bližino. Italija je tudi prva po obisku turistov v Sloveniji, druga najpomembnejša zunanjetrgovinska partnerica Slovenije in tretji največji tuji investitor v Sloveniji. Po napovedih organizatorjev si bo svetovno razstavo v Milanu ogledalo 20 milijonov ljudi, od tega vsak četrti Italijan. Slovenski paviljon temelji na sloganu “I FEEL SLOVENIA. Green. Active. Healthy.”, kar se odlično ujema tudi z vrhniškim turizmom.