SISI
Show menu

Visit Vrhnika je imela v prvem mesecu preko 11 tisoč ogledov

6. 1. 2015

V prvem mesecu delovanja je nova spletna stran Vrhnike, ki je namenjena tako obiskovalcem kot domačinom, zbrala že preko 11.000 ogledov strani. Uporabniki se na strani v povprečju zadržujejo 4 minute in pol ter si ob tem ogledajo 7 strani. Poleg vstopne strani sta najbolj priljubljena cilja koledar dogodkov in stran, kjer si lahko ogledate in preberete o tem, kaj početi na Vrhniki.

Največ obiskovalcev je stran našlo preko iskalnikov (predvsem iskalnika google), skoraj 20 odstotkov je na stran prišlo preko socialnih omrežij (facebooka in twitterja), nekaj odstotkov manj pa preko drugih spletnih strani (predvsem vrhniške občinske strani) ali neposredno z vpisom spletnega naslova. Največ obiskov strani je bilo opravljenih preko osebnega računalnika, vseeno pa odstotek obiskov preko mobilnih telefonov in tablic ni zanemarljiv – preko 16 odstotkov.

Nova turistična spletna stran Vrhnike je torej sprožila zanimanje med uporabniki spleta. Zahvaljujemo se vam za vse klike in vas vabimo, da še naprej spremljate vse naše objave – tako na tem spletnem naslovu kot tudi na naši facebook strani in twitter profilu. Trudili se bomo, da bodo naše objave vizualno in informacijsko dodelane ter uporabne tako za tiste, ki se na stran vračajo večkrat, kot tudi za tiste, ki Vrhniko raziskujejo prvič.